SunCrewSunCrew
  • Fotowoltaika
    • Kalkulator fotowoltaiczny
    • Magazyny energii
    • Stacje ładowania
    • Usługi kafarowania
  • Pompy ciepła
  • Klimatyzacja
  • Nasza firma
    • Zespół
    • Wspieramy
    • Referencje
    • Realizacje
  • Blog
  • Pomoc serwisowa
    • Serwis fotowoltaika
    • Serwis pomp ciepła
    • Serwis klimatyzacji
    • FAQ
  • Kontakt

530 660 797

SunCrewSunCrew
  • Fotowoltaika
    • Kalkulator fotowoltaiczny
    • Magazyny energii
    • Stacje ładowania
    • Usługi kafarowania
  • Pompy ciepła
  • Klimatyzacja
  • Nasza firma
    • Zespół
    • Wspieramy
    • Referencje
    • Realizacje
  • Blog
  • Pomoc serwisowa
    • Serwis fotowoltaika
    • Serwis pomp ciepła
    • Serwis klimatyzacji
    • FAQ
  • Kontakt
SunCrewSunCrew
  • Fotowoltaika
    • Kalkulator fotowoltaiczny
    • Magazyny energii
    • Stacje ładowania
    • Usługi kafarowania
  • Pompy ciepła
  • Klimatyzacja
  • Nasza firma
    • Zespół
    • Wspieramy
    • Referencje
    • Realizacje
  • Blog
  • Pomoc serwisowa
    • Serwis fotowoltaika
    • Serwis pomp ciepła
    • Serwis klimatyzacji
    • FAQ
  • Kontakt

530 660 797

SunCrewSunCrew
  • Fotowoltaika
    • Kalkulator fotowoltaiczny
    • Magazyny energii
    • Stacje ładowania
    • Usługi kafarowania
  • Pompy ciepła
  • Klimatyzacja
  • Nasza firma
    • Zespół
    • Wspieramy
    • Referencje
    • Realizacje
  • Blog
  • Pomoc serwisowa
    • Serwis fotowoltaika
    • Serwis pomp ciepła
    • Serwis klimatyzacji
    • FAQ
  • Kontakt
  • Fotowoltaika
    • Kalkulator fotowoltaiczny
    • Magazyny energii
    • Stacje ładowania
    • Usługi kafarowania
  • Pompy ciepła
  • Klimatyzacja
  • Nasza firma
    • Zespół
    • Wspieramy
    • Referencje
    • Realizacje
  • Blog
  • Pomoc serwisowa
    • Serwis fotowoltaika
    • Serwis pomp ciepła
    • Serwis klimatyzacji
    • FAQ
  • Kontakt
SunCrew » Jak przygotować kompletne zgłoszenie na serwis

Jak przygotować kompletne zgłoszenie na serwis

  1. Opis problemu: Dokładnie opisz problem, z którym się spotykasz. Podaj wszystkie ważne informacje, takie jak objawy awarii, okoliczności, w jakich problem występuje, czy jest to pierwszy raz, kiedy się to zdarzyło, itp.
  2. Dane kontaktowe: Upewnij się, że podałeś aktualne dane kontaktowe, w tym numer telefonu i adres e-mail, aby serwisant mógł się z Tobą skontaktować w razie konieczności dodatkowych informacji.
  3. Model i numer seryjny urządzenia: Podaj pełne dane techniczne dotyczące instalacji fotowoltaicznej, pompy ciepła lub klimatyzacji, w tym model i numer seryjny urządzenia. To pozwoli serwisantowi na szybsze zidentyfikowanie potrzebnych części lub dokumentacji.
  4. Historia serwisu: Jeśli wcześniej było wykonywane jakiekolwiek serwisowanie lub naprawy, podaj te informacje. Wiedza o wcześniejszych interwencjach może pomóc serwisantowi w szybszej diagnozie problemu.
  5. Zdjęcia lub nagrania: W miarę możliwości dołącz zdjęcia lub nagrania związane z problemem. Obrazy mogą pomóc w zrozumieniu sytuacji i ułatwić analizę.
  6. Dostęp do instalacji: Upewnij się, że serwisant będzie miał dostęp do instalacji. Podaj informacje, jak można się dostać do miejsca, gdzie znajduje się fotowoltaika, pompa ciepła lub klimatyzacja.
  7. Termin preferowany: Jeśli masz preferowany termin serwisu, podaj go w zgłoszeniu. To pozwoli firmie serwisowej dostosować się do Twoich potrzeb.

 

Zapewnienie pełnych i dokładnych informacji w zgłoszeniu serwisowym ułatwi pracę serwisantom i pomoże w szybszej diagnozie oraz rozwiązaniu problemu.

Sun Crew Sp. z o.o.
Gorczenica 1C
87-300 Brodnica
NIP: 892-148-60-59

info@suncrew.pl

OPOLE
45-837 Opole, Wspólna 7b
883 630 006
opole@suncrew.pl

WAŁBRZYCH
58-370 Boguszów-Gorce, Główna 34
505 079 800
walbrzych@suncrew.pl

ŻUROMIN
09-300 Żuromin, ul. Lidzbarska 19
530 660 797
zuromin@suncrew.pl

OLSZTYN
507 147 903
olsztyn@suncrew.pl
mragowo@suncrew.pl

© 2024 Sun Crew Sp. z o.o. Inteligentne systemy energetyczne • Mapa strony